pátek 22. května 2009

Kabela z Ikea látky


Tak jsem konečně dodělala kabelu z látky z Ikeii. Potřebovala jsem něco velkého ,když jdeme s Lenčou ven. Musí se do ní vejít pití,svačina, šití do ruky když náhodou nebudu muset dělat bábovky :-), foťák a plno dalších důležitostí. Ten kdo má malé dítě,tak to zná.

Tentokrát už se povedl i pěkně všít zip,ale zatím to nemám vyfocený-polepším se.

Jsou to vlastně dva obdelníky 68x43 cm pevnější látky ( já použila látku SARALISA z Ikei), u nichž dolní rohy zaoblila. Z vrchu každého dílu jsem si udělala po 2,5cm sámky hluboké 13 cm. Ty jsem na několika místech prošila a přizdobila proužkem se štrasami. Poté jsem díly sešila, v dolních rozích jsem udělala sámky kvůli tvaru a přišila ucha. Kraj jsem začistila pruhem látky,ta který jsem potom všila zip a podšívku. Kapsy jsem tentokrát nedělala,ale na poutko na klíče jsem nezapomněla.

Už se těším jak ji pořádně otestuji v terénu :-)

Krásný den a nebe bez mráčku .

2 komentáře:

Děkuji za komentář